Zynga, kompanija čije se ime krije iza megapopularne igre FarmVille, jedna je od najvećih saradnika Facebooka. No, ne zadugo. Naime, njihov je odnos u posljednje vrijeme 'napet' i čini se kako se kreće u suprotnom smjeru od Facebookova nedavnog poteza uvođenja jedinstvene igraće valute, piše FastCompany.com.
Valutni sistem, u kojem sve kupovine unutar igre moraju biti obavljene u FaceBucksima (Face - Facebook, Buck - slang za dolar) umjesto u pravoj valuti. Čini se kako tu za sada nema problema, međutim, uvođenje nove valute znači da Facebook može bez pitanja uzeti koji god postotak želi, a u ovom trenutku je to visokih 30 posto.
Zynga ovisi o Facebooku za svoje poslovanje tako da im uvođenje ovakve vrste poreza jako ograničava mogućnosti. No, Zynga je uspjela zadržati dio samostalnosti omogućivši igračima da se o svojoj farmi brinu i preko njihove internetske stranice Farmville.com.
Još uvijek ostaje za vidjeti može li FarmVille preživjeti bez podrške Facebooka, no jasno je da to nije u najboljem interesu najpopularnije društvene mreže na svijetu.
Facebook želi FarmVille i njegove predane igrače da ostanu na zajedničkoj mreži, gledaju oglase i ostavljaju svoje podatke. Ukoliko Zynga odustane od projekta FarmVille, Face će izgubiti najviše.
Nema komentara:
Objavi komentar